Krediidiinfo Päeval saavad kõik ettevõtted TASUTA kontrollida krediidihinnangut

Ettevõtte positiivne krediidihinnang on tõestus firma tugevast finantsolukorrast ning eeskujulikust maksekäitumisest. See loob usaldusväärsust, kindlustunnet ning annab eeldused tugevale koostööle ja püsivatele partnerlussuhetele.

Negatiivne krediidihinnang võib seevastu olla takistuseks ettevõtluse arendamisel ning isegi ohuks mistahes väikese või keskmise suurusega ettevõtte (SME) tegevusele.

Tihtipeale aga ei kuulu ettevõtte prioriteetide hulka regulaarne krediidihinnangu kontroll. Selle olukorra parandamiseks on Creditinfo loonud Krediidiinfo Päeva raames võimaluse E-Krediidiinfost TASUTA vaadata kolme „Krediidihinnangu raportit“. Tasuta raportite eesmärk on anda Eesti ettevõtjatele vaba võimalus tutvuda raporti sisuga, värskendada oma äripartnerite taustainfot ning julgustada regulaarselt krediidihinnangul silma peal hoidma.

Regulaarne krediidihinnangu kontrollimine:

  • kaitseb rahakaotuste eest;
  • hoiab laekumata arved kontrolli all;
  • lihtsustab müügipersonali tööd;
  • kasvatab käivet ja suurendab turuosa.

Nii enda ettevõtte kui ka oma klientide või koostööpartnerite krediidivõimelisusega kursis olemine aitab kaasa õigete äriotsuste langetamisele ning võimaldab vältida ebameeldivaid sündmusi kliendisuhetes ja koostöödes.

“Meie eesmärk on aidata Eesti ettevõtjatel ja ettevõtete juhtidel teha paremaid ja teadlikumaid otsuseid, mis suurendavad ettevõtte jätkusuutlikkust, aitavad kaasa läbipaistvale äritegevusele ning edendavad Eesti majandust,“ selgitab Krediidiinfo Päeva eesmärki Creditinfo Eesti müügidirektor Martin Lips.

Krediidiinfo Päeva eripakkumine on kättesaadav 16. oktoobril 2019 (7:00-24:00)
E-Krediidiinfos. Alajaotuses „Raportid“ on esimesel positsioonil tasuta kampaaniaraport nimega KREDIIDIINFO PÄEVA kampaania: „Krediidihinnangu raport“.

Krediidiajalugu on ettevõtte peegel

Ettevõtte krediidiajalugu ei saa kustutada ning väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel tuleb sellel silma peal hoida, sest negatiivne krediidiajalugu võib tõsiselt koormata ettevõtte edasisi arengu-, partnerlus- või äriplaane.

On vajalik teada, et ettevõtte krediidiajalugu arvestavad pangad ja muud finantseerimisasutused olulise sisendina potentsiaalsete äriklientide hindamisel, sest on tõestus ettevõtte finantsseisundist. Finantsasutused usaldavad rohkem positiivse krediidiajalooga ettevõtteid. Nendele ettevõtetele pakutakse tavaliselt soodsamaid rahastamistingimusi, näiteks madalamaid marginaale või väiksemat tagatist. Ettevõtte krediidiajaloo hindamisel arvestab finantseerija, kas tähtaja ületanud võlad on ühekordsed või korduvad, milline on nende kestus, mõju ettevõtte edasisele tegevusele või kas tähtaja ületanud võlgade osas on esinenud kohtumenetlusi.

„Krediidiajalugu on nagu peegel, mis annab ülevaate ettevõtte maksekommetest ja aitab hinnata firma suutlikkust finantskohustustega toime tulla. See võimaldab omakorda otsustada, kas üldse alustada koostööd ning millised maksetähtajad ja krediidilimiidid kehtestada,“ lisab Lips.

Miks eelistada valmis krediidihinnangut?

Krediidihinnangu aluseks on suur hulk andmeid avalikest allikatest ja registritest: Äriregister (majandusinfo ja registrikanded), Maksu- ja Tolliamet (maksuvõlad), Maksehäireregister (maksehäired ja nende ajalugu), Ametlikud teadaanded, Meediakajastused.

Krediidihinnang (sh Creditinfo reiting) arvutatakse ümber iga kord, kui tekib muutus andmetes, mis hinnangut mõjutatavad.

Valmis krediidihinnangu raport annab selge ülevaate neljast olulisest krediidihinnangu elemendist:

  1. Krediidisoovitus – näitab, kas krediit on lubatud või mitte
  2. Reiting – koondhinne ettevõtte majandus- ja finantsolukorrale ning maksekommetele.
  3. Soovituslik krediidilimiit – maksimaalne summa, mille ulatuses Creditinfo soovitab ettevõtet krediteerida.
  4. Maksejõuetuse tekkimise tõenäosus – ennustab maksehäire tekkimise tõenäosust aasta jooksul ehk kui suur on risk, et ettevõte jätab arved maksmata. Ettevõtte krediidirisk on kõrge üle 5% maksehäire tõenäosuse korral.

 

Kampaania reeglid:

– Krediidiinfo päeval kampaania korras pakutav „Krediidihinnangu raport“ on tasuta kampaaniaraport, mida saab tellida E-Krediidiinfo.ee keskkonnas kõikide Eesti ettevõtete kohta.
– Kampaaniaperioodil saab ühele e-posti aadressile tellida maksimaalselt 3 tasuta kampaaniaraportit.
– Alates 4ndast kampaaniaraportist peab tellija iga järgmise raporti eest tasuma vastavalt E-Krediidiinfo veebilehel avaldatud hinnakirjale. Tasumine toimub AS Creditinfo Eesti poolt esitatava arve alusel.
– Kampaaniaperiood on 16. oktoober 2019 kell 7:00-24:00.
– Kampaaniaraporteid saab tellida ainult tellimisvormi kaudu.
– Tellitud kampaaniaraport saadetakse tellimisvormis märgitud e-posti aadressile.
– Kampaania korraldaja on AS Creditinfo Eesti.

 

Kommenteerimine on suletud.

AS Creditinfo Eesti - Narva mnt 5, 10117 Tallinn
+372 665 9600 INFO@CREDITINFO.EE
Developed by Obscural