3 tähtsat asja, mida peab teadma iga alustav ettevõtja

Photo: Designed by Freepik

Alustav ettevõte lähtub eelkõige oma ärimudeli kiirest töölepanekust. Samas ei ole uuel ettevõttel esialgu püsikliente ja ka bränd on turul tundmatu. Seda võivad ära kasutada probleemsed ettevõtted, kes mujal ise hädas on ja kes on väga huvitatud uue tarnija leidmisest.

Uue ettevõtte fookus, lisaks oma ärimudeli töölepanekule, peab olema väga tugevalt orienteeritud müügile. Uus ettevõte ei saa esialgu mõelda efektiivsuse peale, vaid esmalt tuleb luua oma kliendibaas. Uuringute põhjal 91% ettevõtetest krediteerib oma kliente, mitte ei küsi ettemaksu. Põhjus on lihtne – nii saab rohkem müüa.

Krediteerimisega kaasneb alati risk, et raha kauba või teenuse eest jääb saamata. Et nii ei juhtuks, tuleb alustaval ettevõtjal meeles pidada kolme tähtsat punkti:

  1. Mine kliendi juurde, kes on võimeline müügitulu üldse tekitama ehk siis ta võiks olla natuke suurem kui samuti alles algusfaasis olev ettevõte 
  2. Inimesed, kelle juurde sa lähed, ei tohiks sind ära kasutada algaja teadmatuse tõttu
  3. Ära komista ettevõtete otsa, kes on tugevas langustrendis, sinu väikese raha välja viivad ja seda tagasi ei too.

Loe ka Lihtsad, kuid vajalikud sammud tehingupartneri tausta uurimiseks E-Krediidiinfost

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Share on VKEmail this to someone

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Creditinfo Eesti AS - Narva mnt 5, 10117 Tallinn
+372 665 9600 INFO@CREDITINFO.EE
Developed by Obscural